Strona główna > Sport > Kluby Fitness

Bądź Fit - Trenuj z nami! Nowa Oferta zajęć Fitness w ODS! Łódź
Bądź Fit - Trenuj z nami! Nowa Oferta zajęć Fitness w ODS! Łódź

Cena: od 25zł

Miasto: Łódź
Data: dowolna
Pora/godzina: dowolna
Ilość osób: dowolna
Opis propozycji:

Teraźniejszy Klub Fitness to nie tylko sala wyposażona po brzegi bieżniami, rowerkami, maszynami do ćwiczeń i cięzarami, gdzie każdy wyciska z siebie siódme poty. To również zajęcia grupowe na, których można wyrzeźbić sylwetkę, wzmocnić mięśnie, spalić zbędne kilogramy, czy po prostu potańczyć i aktywnie pozbyć się stresów dnia codzienego.

Dla kogo są przeznaczone zajęcia Fitness?

Fitness jest dla każego, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania. Oddajemy Państwu do dyspozycji duży wybór zajęcia fitness. Wybór odpowiednich zajęć to podstawa, aby osiągnać razem z nami sukces, a kierując się radami instruktora możcie osiagnąć maksimum możliwości i satysfakcji.

Do Waszej dyspozycji oddajemy przestronną salę przystosowaną specjalnie do zajęć Fitnessowych, wyposażoną w profesjonalne sprzęty pomoconicze między innymi: maty, piłki, taśmy, hantle.

W naszym Klubie Fitness zajęcia sportowe prowadzą tylko i wyłącznie dyplomowani instruktorzy z doświadczeniem popratym odpowiednimi dokumentami.

Oferta zajęć Fitness:

Zumba Fitness
Ruch to zdrowie, a Zumba jest taką odmianą Tańca, która łączy w sobie elementy kilku innych Tańców, m.in. Samba, Salsa, Mambo, Tańca Brzucha, Merengue, a ponadto również elementów Tańca Bollywood i sztuk walki. Właśnie dzięki temu połączeniu w czasie jendych zajęć można spalić nawet 1000 kalorii. Zumba wykorzystuje podstawowe zasady aerobicu, treningu interwalowego i oporowego dla zmaksymalizowania wydatku energii, pobudzenia układu krążenia oraz wymodelowania sylwetki.

Taniec, jakim jest Zumba, pozwala łatwiej i skuteczniej wyrzeźbić sylwetkę, w tym również pośladki, nogi, ramiona, brzuch oraz dolne partie pleców.

Hi Low
To forma ruchu pozwalająca się wypocić, “wyżyć”, spalić tłuszcz a nawet wytańczyć. Zajęcia składają się z około 10 minutowej rozgrzewki, 35-40 minutowej części głównej oraz 5-10 minut na schłodzenie ciała. Prowadzone są metodą ciągłą, co wpływa na wytrzymałość, kondycje, układ krążenia i oddechowy. Zajęcia hi low doskonale kształtują kondycję poprzez zastosowanie kombinacji ruchów rąk i nóg oraz całego ciała. Zajęcia o dużej intensywności.

Pilates
Specyficzna forma ćwiczeń wzmacniających wykonywanych w wolnym, oddechowym tempie. Wplatane są w nie elementy stretchingu i ćwiczeń poprawiających funkcjonowanie kręgosłupa (zalecane przy zumbie). Duży nacisk kładzie się na wzmacnianie powierzchownych i głębokich mięśni brzucha. Podczas zajęć wykorzystujemy różnego rodzaju sprzęt taki jak duże i małe piłki, rollery, ringa, taśmy etc. Ćwiczenia poprawiają, silę gibkość i równowagę. Zazwyczaj kończą się kilkuminutowym relaksem.

T.U.P - Talia Uda Pośladki
Intensywne ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, ud i pośladków. Czasami wykorzystujemy sprzęt typu piłki, stepy, hantle, obciążenia na kostki itp. Najczęściej jednak używamy ciężaru własnego ciała. Zajęcia kończą się ok 10-min stretchingiem. Ćwiczenia wzmacniają, ujędrniają i rzeźbią mięśnie najbardziej problematycznych części ciała.

Płaski Brzuch
Intensywne ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha. Rozpoczynają się około 15-minutową rozgrzewką w postaci prostej choreografii fitnessowej, a kończą krótkim stretchingiem. Poprawiają siłę mięśni brzucha. Ćwiczenia wyszczuplają i ujędrniają talię.

Body Shape
to forma treningu skoncentrowana na kształtowaniu sylwetki poprzez aktywizację wszystkich partii mięśni.
W trakcie zajęć wykonywane są serie prostych ćwiczeń, bez skomplikowanych choreografii.

Duża liczba powtórzeń zapewnia intensywną pracę mięśni, a co za tym idzie pomaga je wzmacniać i kształtować.
Podczas treningu wykonywana jest klasyczna rozgrzewka, po której następuje faza ćwiczeń wzmacniających wykonywanych w pozycji stojącej i leżącej na matach. Na koniec wykonywane są ćwiczenia rozciągające i rozluźniające mięśnie angażowane w trakcie całego treningu.

Dance Aerobic (funky aerobik, street dance, city jam, hip hop, latino, salsa, afro)
Czyli ćwiczenia wpasowane w systemy taneczne, które znacznie urozmaicają trening, pomagają rozwinąć poczucie rytmu i dają olbrzymią dozę zabawy.

Choreografia tych zajęć opiera się przede wszystkim na rytmicznych krokach marszowych, tanecznych w których nogi,
ramiona i stawy biodrowe poruszają się zgodnie z odpowiednim rytmem muzyki.

Body Ball
Zajęcia przy użyciu dużej piłki gumowej. Zajęcia tego typu dobroczynnie wpływają na poprawę koordynacji ruchowej, równowagę, gibkość, oraz pozwalają wzmocnić mięśnie głębokie oraz te odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała. Dobroczynnie wpływają na kręgosłup. Tempo zajęć jest umiarkowane.

Fat Burning
Zajęcia o umiarkowanej intensywności, mające za zadanie spalić zbędny tłuszczyk, poprzez układ kroków tworzących nieskomplikowaną choreografię. Podczas tych zajęć należy monitorować swoje tętno by zajęcia przyniosły zamierzony skutek. Mają one charakter ciągły. Część główną poprzedza krótka, prosta rozgrzewka, natomiast zajęcia kończą się cool downem i strechingiem.

Masala Bhangra
Jest to zupełnie nowy program taneczno-fitnessowy,
który dopiero wchodzi do Polski, pozwalający spalić ponad 500 kcal w godzinę. Przeznaczony jest absolutnie dla każdego niezależnie od poziomu kondycji czy wieku.

“Masala” - w języku hindi oznacza ‘ostry’
“Bhangra” - to tradycyjny, ludowy taniec z Punjab - północnego regionu Indii, pełen energetycznych, dynamicznych ruchów, mających oddać radość tańca.
“Masala Bhangra” - to kombinacja elementów Bhangry z energicznymi ruchami tanecznymi, znanymi z filmów Bollywood. To połączenie gwarantuje godzinę pozytywnego zmęczenia, w trakcie żywiołowej, pełnej energii, zabawy w indyjskim stylu.

TBC (Total Body Condition)
Zajęcia ogólnorozwojowe, przez dłuższą rozgrzewkę w postaci nieskomplikowanej choreografii, zaczyna się właściwy proces spalania tkanki tłuszczowej. W drugiej części przy użyciu sprzętu tj. hantle, gumy, obciążenia, skupiamy się na wzmacnianiu wszystkich grup mięśniowych.
Kończąc zajęcia rozciągamy wszystkie, pracujące podczas nich, partie ciała.

Power Fit Systems
Chcielibyśmy zaprosić Cię do wspólnego udziału w prowadzonych przez Damiana Ciesielskiego zajęciach Power Fit System – Trening Funkcjonalny.
Jest to jego autorski program zajęć, przeznaczony dla różnych grup wiekowych, wszystkich osób bez względu na stan zdrowia i stopień aktywności fizycznej. Proponowane i prowadzone przeze mnie ćwiczenia w znacznym stopniu poprawiająwydolność, koordynacje ruchową, siłę, zwinność, gibkość oraz szybkość przyjednoczesnej utracie zbędnych kilogramów. Doskonale modelują sylwetkę i pomagają odreagować stres, a co ważne dostarczy mega dużą dawkę endorfin, która poprawi Twój nastrój!

Zalety Treningu Funkcjonalnego:

- Wzmacnia mięśnie i stawy
- Poprawia siłę, wytrzymałość i ogólną kondycję
- Zwiększa zakres ruchomości stawów
- Można go wykonywać w każdym miejscu, niezależnie od czasu i
- Jest doskonałym urozmaiceniem ćwiczeń dla osób trenujących w fitness klubach

Stretching
Zajęcia Stretchingu są świetnym uzupełnieniem codziennej aktywności fizycznej. Jest to fuzja Stretchingu statycznego i dynamicznego z ćwiczeniami stabilizacji tułowia.

Korzyści jakie niesie ze sobą uczęszczanie na te zajęcia:
- rozluźnienie i uelastycznienie wszystkich mięśni co wiąże się z brakiem napięć
- rozciągniecie mięśni co gwarantuje nam powiększenie zakresu ruchu w stawach
- wzmocnienie ścięgien
- polepszenie ukrwienia mięśni - o wiele lepsze dotlenienie organizmu i dostęp do substancji odżywczych mięśni - szybsza regeneracja

Zajęcia Stretchinu szczególnie polecamy osobom, które długo nie mogą dojść do siebie po treningu.

Grafik zajęć Fitness jest ->tutaj

Koszt miesięcznego karnetu na 4 zajęcia to TYLKO 65 złotych!

więcej: www.opendancestudio.pl
Facebook: www.facebook.com/opendancelodz

Open Dance Studio - Szkoła Tańca i Klub Fitness
Łódź, ul. Rewolucji 1905 r. nr 44, III piętro
tel. 501-028-728; e-mail: odstudio@wp.pl
www.opendancestudio.pl
Opinie korzystających z propozycji: Dodaj swoją opinię Dodaj swoją opinię


Dane kontaktowe:
Open Dance Studio - Szkoła Tańca i Klub Fitness
łódzkie
Rewolucji 1905 roku 44, 90-213 Łódź
501-028-728
http://www.opendancestudio.pl
odstudio@wp.pl

Newsletter



Ostatnio dodane