Strona główna > Sport > Kluby Fitness

TRENING SPINNINGU
TRENING SPINNINGU
TRENING SPINNINGU TRENING SPINNINGU

Cena: 20zł

Miasto: Poznań
Data: dowolna
Pora/godzina: dowolna
Ilość osób: dowolna
Opis propozycji:

"Aerobik na rowerze" to najprostsza i najbezpieczniejsza forma treningu aerobowego. Nie wymaga od uczestników specjalnych umiejętności tanecznych czy ruchowych. Jeśli koordynacja ruchowa nie jest naszą najsilniejszą stroną, a i z utrzymaniem równowagi mamy problemy, to i tak sobie poradzimy. Spinning® mogą trenować ludzie w różnym wieku i o różnym poziomie sprawności fizycznej. Rower oparty jest na stabilnym stelażu, a jego konstrukcja pozwala na kontrolowanie poziomu wysiłku. My poruszamy się w miejscu i tylko od naszej wyobraźni zależy, jak będzie wyglądała trasa tego niezwykle wydajnego treningu serca i układu krążenia bez zbędnego obciążania stawów i więzadeł. Każdy z nas w dzieciństwie próbował jeździć na rowerze. Przyspieszając i zwalniając nie zdawał sobie sprawy, że wykonuje trening wytrzymałościowy, czyli poprawia kondycję. Spinning® obniża ciśnienie krwi, zwiększa pojemność witalną płuc, wspomaga spalanie tłuszczów, wzmacnia mięśnie pośladkowe, ud i podudzi. Efekt to wzmocnione nogi, spalanie olbrzymich ilości kalorii, wzmocnienie układu kostnego (profilaktyka osteoporozy). Spinning®, tak jak każda lekcja aerobiku, odbywa się pod dyktando instruktora i stanowi alternatywną formę do aerobiku tanecznego. W części wstępnej, podczas rozgrzewki, powoli przyspieszając, wykonuje się ruchy ramion w różnych płaszczyznach, aby dobrze rozgrzać mięśnie karku i pleców, które podczas jazdy pozostają w ciągłym napięciu. Część główna, to jazda ciągła w zmiennym tempie. Muzyka pozwala utrzymać właściwy rytm. Zanim jednak wsiądziemy na rower, musimy sprawdzić czy wysokość siodełka i kierownicy jest dopasowana do wzrostu i długości nóg. Nachylenie pod kątem 45 stopni to najkorzystniejsze ustawienie kręgosłupa. Aby odciążyć napięcie mięśni pleców pochylamy się do przodu, uginając ręce, aby wzmocnić pracę nóg, zwiększamy obciążenie i wykonujemy tak zwaną jazdę "na stojąco". Naciskając na pedały staramy się uchwycić profil koła. Kiedy pedał jest w górze naciskamy opuszką stopy do dołu i przodu, kiedy jest na dole naciskamy stopą silniej do tyłu. Odpowiednio dobrana muzyka, nie tylko reguluje tempo jazdy, pozwala zapomnieć o pokonywaniu dużego wysiłku. Ostatnia część lekcji spinningu® to "wyciszenie", podczas którego zwalniając prostujemy plecy i rozluźniamy ręce. Wyrównując pracę serca zbliżamy się do końca wyznaczonej przez instruktora "trasy". Po zejściu z roweru rozciągamy po kolei mięśnie łydek, mięsień dwugłowy i czwórgłowy uda, które pracują podczas jazdy na rowerze najaktywniej. Następnie rozciągamy mięśnie pleców i karku. Spinning® to dużo więcej niż trening wytrzymałościowo - siłowy, to praca nad samym sobą, tworzenie silnego umysłu, pomagającego zwalczać problemy, panować nad stresem, to przede wszystkim praca nad własnym ciałem w sposób przyjemny i bezpieczny. Spinning® poszerza wyobraźnię. Dzięki specjalnie dobranej muzyce można oderwać się od rzeczywistości i znaleźć się w innym miejscu i sytuacji, będąc jednocześnie na treningu. Spinning® to jazda na rowerze z wyobraźnią.
Opinie korzystających z propozycji: Dodaj swoją opinię Dodaj swoją opinię


Kto: Michaszz, Kiedy: 2011-07-22 12:44:17
Witam Byłem na treningu w tym lkubie i jestem zachwycony:) Indywidualne podejscie do każdego klienta i bardzo profesjonalny trening. Naprawdę klub godny polecenia!!!
 
Dane kontaktowe:
SENSUAL BODU
wielkopolskie
Kochanowskiego 4/3, 60-844 Poznań
61 322 71 30
http://sensualbody.pl
stidio@sensualbody.pl

Newsletter



Ostatnio dodane